Twoja Firma - portal nowoczesnego przedsiębiorcy
- Autor Firma
Pisanie tekstów seo
Teksty SEO nie tylko dla robotów: można być dobrym w pisaniu i żyć z niego Optymalizuj tworzone treści i dbaj o ich zawartość. Roboty wyszukiwarek nadążają za strategią Google – zapewniania użytkownikom dostępu do tekstów najwyższej jakości.
Teksty SEO: copywriting przyszłości
Osoba pisząca artykuły zgodnie z zasadami stylistyki, ortografii i gramatyki jest w stanie nauczyć się produkować treści mocno SEOwe. Od czego zacząć:
• Pisz maksymalnie konkretnie, skupiaj się na przykładach i łatwych do zrozumienia odnośnikach. Statystyki i brak punktu odniesienia nie wystarczą niezaznajomionym z branżą czytelnikom.
• Język wypowiedzi musi być dostosowany do odbiorców i standardów branży. Znowu przyda się konkretny język, unikanie rozwlekłego stylu i skrótów myślowych, potoczyzmów czy naleciałości językowych.
• Moc słów kluczowych sprawdzaj w ogólnodostępnych narzędziach sprzężonych z konkretną wyszukiwarką.
• Podczas wplatania w tekst słów kluczowych pamiętaj, że zdania mają wyglądać naturalnie i nie razić w oczy. Wtedy docenią je nie tylko roboty Google, ale również czytelnicy.
• Dbaj o jakość dołączanych do artykułów zdjęć z dodanym opisem alternatywnym.
Wstęp do pozycjonowania: pozycjonowanie lokalne - jak tworzyć teksty SEO?
Nigdy nie zapominaj o popularnym haśle SEOwców „Zawartość jest królem”. Tytuły artykułów powinny odpowiadać na najczęstsze pytania użytkowników internetu. W contencie musi się koniecznie znaleźć odpowiedź na zadane pytanie. Teksty SEO przede wszystkim pobudzają skomplikowane algorytmy wyszukiwarek. Myśl więc kreatywnie: stosuj synonimy i twórz długie ogony, które potrafią generować nawet 70% ruchu.
Im wyżej w treści artykułu umieścisz słowa kluczowe (w średnim powinno być ich 3, w długim 6), tym bardziej docenią to roboty Google. Niech tytuły będą jak najbardziej precyzyjne, ciekawe i zawierają frazy już na początku. W naszym blogu znajdziesz zarówno porady dla osób piszących teksty SEO, jak i indywidualne oferty.