Twoja Firma - portal nowoczesnego przedsiębiorcy
- Autor Firma
Copywriting SEO musi być przyszłościowy i zgodny z planami Google
SEO Copywriting to jedna z popularniejszych form tekstowych, które uprawiają copywriterzy. Ceny copywritingu pozycjonującego różnią się w bardzo szerokim zakresie – zupełnie jak jakość oferowanych tekstów.
Artykuł SEO za 5 zł czy za 50 zł?
Oczywiście możemy spotkać się z copywriterami, którzy oferują teksty SEO w kwocie 2 zł za tysiąc znaków. Czy taki artykuł będzie odpowiednio wysokiej jakości? - wątpię.
Czy będzie spełniał swoją funkcję, czyli pozycjonował podstronę, produkt lub usługę? - tym bardziej wątpię.
Dobre teksty SEO i Copywriting SEO to wiele godzin spędzonych nad kombinowaniem, jak zamieścić frazy kluczowe, aby jednocześnie skutecznie doskonale się indeksowały i nie obniżały wygody czytania. Copywriter, który tworzy content pod SEO, musi dysponować odpowiednią wiedzą oraz umiejętnościami – nie tylko z zakresu optymizacji pod silnik wyszukiwarki. Dobre teksty SEO to idealny pokaz jakości pracy copywritera dla stron www pod pozycjonowanie stron.
Nie tylko muszą zawierać odpowiednio zagnieżdżone frazy kluczowe, ale również operować prawidłowym i dopasowanym do charakteru tekstu językiem. Często dotyczą hermetycznych branż korzystających ze specjalistycznych określeń. Od wysokiej jakości copywritingu SEO oczekuje się również wpływania na emocje czytelnika, pisania językiem korzyści i tworzenia perswazyjnych zwrotów. O skutecznym call to action nie wspomnę.
Copywriting SEO musi być przyszłościowy i zgodny z planami Google
O tym, że Google jest najpopularniejszą przeglądarką w Polsce, nie ma co dyskutować. Zaraz po Google plasuje się Bing, jednak to gigant z Kalifornii tworzy Polski rynek i to pod Google tworzone są wszelkie kampanie SEO. Google dynamicznie zmienia algorytmy, na których funkcjonują roboty indeksujące. Wszystkie działania Google skupiają się na dostarczeniu czytelnikom najlepiej dopasowanych treści o najwyższej jakości i wartości.
Tutaj widać, jak istotne jest prawidłowe podejście do tematu copywritingu SEO. Operowanie na starych metodach i nienadążanie za szybko wprowadzanymi zmianami w funkcjonowaniu największej przeglądarki w Europie szybko zweryfikuje nasz content. SEO copywriter powinien na bieżąco modyfikować swoje metody pracy do aktualnych działań Google. Teksty muszą być zgodne z ogólną polityką Google.
Szukasz usługi Artykuł SEO copywritera?
Zapraszam Cię do współpracy. Stawiając na moje usługi, przekonasz się, że SEO Copywriting ma nie jedno oblicze, a tekst może mieć nie jedną funkcję.