Przyjazny klientowi serwis samochodowy

Przyjazny klientowi serwis samochodowy

Serwisy samochodowe w Gdańsku dbają nie tylko o odpowiednie zaplecze techniczne swoich warsztatów. Wyposażenie ich w nowoczesne maszyny, urządzenia i narzędzia, a także profesjonalną obsługę. Ale również duży nacisk kładzie się na uprzyjemnianie czasu klientom. Duże warsztaty zwykle stawiają na poczekalnie.

Gdzie klient może napić się kawy, obejrzeć telewizję, poczytać czasopismo, a nawet skorzystać z bezprzewodowego, darmowego internetu. Klienci warsztatów samochodowych oczekują zarówno profesjonalnej, jak i miłej obsługi. Niezwykle ważną kwestią, która jest bagatelizowana, jest poinformowanie klienta przez obsługę o obecnym przebiegu napraw. Planowanej dacie ich zakończenia, a także kosztach związanych z usługą.

Warsztat samochodowy Gdynia – opinie

Wiele nieuczciwych warsztatów celowo ukrywa przed klientem finalny koszt usługi lub informuje klienta po fakcie, co nie sprzyja budowaniu odpowiednich relacji obsługi warsztatu z klientem. Takie działania powodują, że warsztat traci nie tylko jednego klienta, a o wiele większą ich liczbę. Marketingiem szeptanym i poprzez wyrażanie swojej opinii o warsztacie wśród znajomych, klient może skutecznie uszczuplić ruch w warsztacie. Jeżeli nieuczciwy warsztat powtarza działania, wtedy może liczyć na znaczny spadek zysków. Stawiając na profesjonalny i rzetelny serwis samochodowy w Gdańsku, możemy uniknąć takich sytuacji i cieszyć się sprawną, fachową i miłą obsługą, a do takiego warsztatu na pewno jeszcze wrócimy.

Autor: serwis samochodowy Gdynia

Udostępnij to!