Prowadzenie bloga

Prowadzenie bloga

Prowadzenie bloga jest proste… ale tylko na początku. Wraz z kolejnymi wpisami zapał zamiera, chęć zamienia się w niechęć, a głowa pełna pomysłu w pustynię. Powie Ci to każdy, kto choć raz prowadził bloga przez dłuższy okres.

Prowadzenie bloga – zwłaszcza firmowego – to nie kaszka z mleczkiem

Firmowy blog to często utrapienie wielu osób odpowiedzialnych za e-commerce, specjalistów SEO/SEM, czy osób związanych z kreowaniem e-PR firmy. Dlaczego utrapieniem? Ponieważ bardzo często nie wiemy, jak powinien być prowadzony. Przez to jego efektywność spada, a nasza frustracja wzrasta. Blog nieprowadzony regularnie umiera. Raz założone miejsce do blogowania w sieci musi trwać i być podsycane kolejnymi, regularnymi wpisami. Co więcej, wpisy te nie mogą być pisane „na odwal”.

Google doskonale wie, kiedy robimy coś na ilość, a nie na jakość. Nie masz siły walczyć z firmowym blogiem, a regularne publikowanie wartościowego contentu przerasta Twoje możliwości? Outsourcuj ten przykry obowiązek i skup się na innych rzeczach związanych z Twoim biznesem.

Dlaczego prowadzenie bloga warto outsourcować?

Głównym powodem jest oczywiście oszczędność czasu. Nie musisz martwić się o swoje dzieło i regularnie wymuszać z siebie kolejnych wpisów. Wystarczy zlecić opiekę nad blogiem i nigdy więcej nie musieć martwić się o publikowanie jakościowego contentu. Kolejnym powodem, dla którego warto wynająć osobę do prowadzenia bloga, jest dbałość o najwyższą jakość i wysoki poziom merytoryki treści. Specjalizacja w konkretnych działaniach umożliwia doprowadzenie do perfekcji pewnych czynności.

Ty jesteś dobry w rzeczach związanych ze swoją działalnością, ja jestem dobry w tworzeniu treści. Dzięki specjalizacji w tej konkretnej dziedzinie oferuję Ci kompleksową opiekę nad Twoim blogiem. Wiem jak pisać, aby wpisy przyciągały nowych użytkowników i zatrzymywały na dłużej regularnych odbiorców contentu. Prawidłowo stworzony content jest w stanie zwiększyć sprzedaż o blisko 700%.

Przykład ten idealnie pokazuje, jak potężną moc ma słowo pisane. Teksty umieszczane na blogach w formie artykułów eksperckich, czy informacyjnych to najlepsi – i często jedyni – sprzedawcy Twoich produktów lub usług w sieci. Zatem zadbaj o wykwalifikowaną kadrę i postaw na wysokiej jakości content.

Udostępnij to!